torsdag 2 november 2023

Spa med henne……





Det blev en behaglig start i sängen. Min kära sambo hade sovmorgon vilket gjorde att jag också hade det. Älskar när vi är flexibla. Kaffe på sovmorgonen sen drog dagen igång. Hon till jobbet och jag brottades med den förbannade tvätthögen. 
Jag behövde lite luft och roligheter efter den matchen så jag gick ute i verkstan och sågade med min bandsåg. Säkert många som inte skulle uppskatta det men jag gör det väldigt.

Runt lunch lämnade vi byn. Inom Kristianstad och lämna ett barn se drog Mollie och jag vidare i livet. Västkusten väntade. Vi checkade in på hotellet vid tre snåret. En liten mysig promenad vid havet unnande vi oss innan vi gjorde oss redo för mat. En trerättersmiddag väntade oss. 
Det satt som en smäck.

Mätta och fina hoppade vi våra badkläder och i morgonrockarna spaavdelningen väntade. Åh Herrgud så mysigt det var. Ordning och reda och supertrevlig personal. Vi köpte drinkar och drack vid bassängkanten. Lyxigt som tusan och Mollie var nöjd.

Vi spelade lite biljard och flipperspel innan läggdags och jag somnade minsann helt ovaggad. Booom.







Jockarp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar