fredag 3 november 2023

Strandbadet……





Det där med att starta upp morgonen, klä på sej springskorna och shortsen och bege sej ut. Ut på en strand och möta en ny dag. Skrea strand bjöd mej på en härlig folktom springtur. När jag kom hem låg myset fortfarande och trynade, hon var sockersöt. När jag duschat och gjort  mej redo för dagen väckte jag henne. Hon var trött. Jag fick upp henne och till bords halv nio. En galet fin frukost, inte något som saknades där inte.
Mollie åt snålt, hon var inte helt vaken. Men jag propsade inte på henne. 

Vi lirade lite biljard och flipperspel innan vi var redo för att checka ut. Vi tackade för oss och vi var väldigt nöjda med vistelsen. Vi tog vägen förbi Ullared. Det var inget vi precis behövde men när vi ändå var i krokarna liksom. Mollie piggnade på sej och vi hade ännu en supermysig dag tillsammans där hon verkade att må väldigt bra. Tack för det.

Vi vände hemåt och runt femsnåret var vi hemma i byn. Gosse vad jag saknar min sambo och hon mej. Vi tog en promenad med Kennet när tjejerna spelade handboll. Det var skönt att kunna prata om våra dagar.

Kvällen bestod av extremt mycket närhet. Vi behövde det båda två. Så fint att avsluta dagen i hennes famn.





Jockarp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar