onsdag 24 april 2024

Hon den trygga……




Eftersom Fönsterkillarna har andra jobb just nu så ligger projekt Jockarp 2:2 lite i vila. Jag har gjort nya förhandlingar med firman. Vi har egentligen ingen panik just nu att få det klart (men det vet ju inte dom om)Men det ger ett bra och gynnsamma förhandlingsläge för mej.
Men jag jobbar nattvecka så jag har fått hysas in under dagtid för sömn hos mina föräldrar. Känns liksom lite mer trivsammare än att riskera att vakna upp med en Fönsterkille i sovrummet.

Jag tog med mej kidsen till ett mathak innan vi skulle gå på konsert med det tredje barnet.
Barnen uppskattade maten och det var mysigt att sitta och småprata med dom.
Vidare en sväng inom biltema sen var det konsertdags.
Första och andraårs esteterna skulle uppträda. Fyra låtar var och ja det var okej, kanske ingen konsert jag skulle lagt en massa pengar på. Men barnet från vår familj skötte sej utmärkt. Hon var grym.

Varje kväll har jag fått sällskap i sängen av min sambo. Jag behöver vila innan jobbet och hon den underbara kvinna som korsat min väg sällskapar mej i den vilan.
Jag behöver bli omhållen och känna närheten av henne. Jag har vaknat upp med en lugn och skön känsla. Hon är min trygghet.




Jockarp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar