onsdag 9 augusti 2023

Uppvaktad…….






Efter nattjänstgöringen och några få timmars sömn blev jag väckt av Mr K och min dotter. Dom var pigga jag var inte.
Men jag hasade mej upp och jag välte ner en kopp kaffe. Efter kaffet tog vi en promenad, att vi var ute på berget i nästan två timmar var inget vi planerade men det var mysigt med tid ihop. 

När vi kom hem möttes jag av ett fång rosor och en skål av mitt favoritgodis. Alltså jag blev lycklig långt in i själen. Tänk en vanlig sliten tisdag och jag stod med näsan i en bukett rosor och luktade. Jag tog en godis sen letade jag raskt upp givaren.
Hon min tjej, jag kramade henne och berättade om min lycka över henne och hur mycket jag uppskattade hennes uppvaktning.

Dagen blev för övrigt lugn. Mollie och min kommande sambos kids lekte ohämmat. Vi vuxna parkerade oss på soffan  och chillade. Så mysigt att ligga i hennes famn och bara njuta av allt runt omkring.




Jockarp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar