lördag 21 augusti 2021

Tillbaka till matlådan…..

Saknar min glasögon….

                   
     
Att ha inbrott för med sej en del efterarbete. Försäkringsbolagen har fått fallet och lovade att återkomma. Och nu har jag varit inne i glasögonbutiker och beställt två nya glojärn. Vilket verkligen behövs känner jag. Jag behöver dom mer än jag kanske ville förstå. Det skulle ta 14 dagar innan dom skulle vara slipade och klara. Jag får väl försöka hanka mej fram så länge.

Jag har hunnit med några bra löppass vilket även det är behövligt. 8 veckor kvar till jag ska stå på startlinjen för mitt 19:e marathon och jag har aldrig känt mej så otränad inför ett lopp som nu. Hua. Det kommer göra jävulskt ont innan dom 4,2 milen är avverkade det är jag helt medveten om. Och dagen efter vill jag inte ens fundera på. Aj.

Mollie har börjat skolan och dom första dagarna verkar gått fint. Skolan är under utbyggnad så det är lite oreda på platsen men det verkar inte bekymra henne något nämnvärt vilket är skönt.
Vardagen känns av mer och och mer. Vad jag tycker om det vet jag inte riktigt ;)

Hej matlådan….



Jockarp.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar