fredag 19 januari 2024

Charm……





Hon startar dagen tidigt, jag avslutar den sent. Ja denna veckan har vi inte setts mycket. Samtidigt är jag tacksam för den tiden vi har tillsammans. Tänker på när vi var särbo. Hade det varit nu hade vi ett setts överhuvdtaget. Ja det var inte bättre förr inte.
Ja snålt med tid men vi sover tillsammans och innan vi somnar pratar vi om hur dagen varit. Det händer minsann mycket i våra liv när vi är i från varandra.

Mollie har jag knappt sett röken av heller. Vi kramas godmorgon och godnatt men övrig tid spenderar vi på olika platser. Hon har hängt över sina böcker och mat har hon fått på undantaget. Även lift från skolan och till handbollen har mina föräldrar styrt upp i veckan. 

Träningen då? Ja det går väl sådär. Jag testade en tur på berget som var skottad, snorhalt. Hua. Jag får tvinga mej på ett löpband fram tills det lättat i skogen. 5-6 veckors träning återstår inför mitt troligen sista Marathon. Jag ser faktiskt framemot att inte behöva dra långpass mitt i vintern.
Men visst vintern har sin charm.




Jockarp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar