torsdag 27 februari 2020

Slit och släp....



Tre fulla dagar, 12 timmars pass i vedsvängen. Tiden har fördelats mellan diverse möten och fysiskt arbete. Det fysiska arbetet var tufft och tungt och innefattade lite blodvite.
Jag har varit sliten i kroppen men pigg i sinnet, vilket väger upp det hela ;)
Jag tog ett litet träningspass men jag var matt. Sex kilometer och jag lyssnade på kroppen, jag var snäll.

Jag har haft videoträff med min tjej och hon är så otroligt saknad.
Saknaden svider alltid mer när vi setts men jag vill för den sakens skull absolut inte låta bli att se och höra henne. Men längtan efter henne blir mycket starkare.
Det är mysigt att ta del av hennes "vardag" en vardag jag gärna hade delat. Men vår tid kommer, jag vet det.

Mollie har haft scoutträff och mormor fick vara chaffis denna veckan, jag jobbade. Dom har även varit på hundpromenader och ett litet stopp på Panduro. Hon blandar och ger lilla fröken Vilhelmsson.
Hon håller även på att planera ett nytt party, hon älskar det. Jag gör det inte. Men jag innefattas i kalasandet så jag måste verkligen bita ihop och försöka hitta energi och entusiasm för Mollies skull. Och jag är väldigt förtjust i hennes kreativa sida. Den ska belönas rikligt.

Hårt liv....

Jockarp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar