söndag 27 september 2020

Premiärtur.....




Lördag och Mollie skulle till C4:a med mormor, hennes klasskompis ska ha kalas så en present skulle införskaffas.
Under tiden dom var på shoppingtur tog jag en löptur på berget. Jag kände mej stark vilket var skönt.

När jag kom hem bytte jag om och gick ut på berget igen, nu med Kennet. Det blev en lugn och skön promenad i ett helt okej väder.

Mollie kom hem vi bestämde oss för att ta Kennet på premiärcykelturen. Han stoppades ner i lådan sen drog vi iväg. Det funkade fint men det kändes lite ostadigt när han rörde sej, jag tror att det är bäst att jag har honom på min cykel till Mollie växt till sej.

Efter turen chillade vi på soffan en stund. Skönt att ta en lur innan bullbaket sattes igång. Vi har haft helt tomt på bullar ett tag och det behövdes alltså göras en sats.

Från bullbak till middag, det bjöds på grillat, alltid lika spännande när man tar upp en köttbit från frysen som man glömt att skriva på vad den innehåller. Jag vet fortfarande inte vilken del av grisen det var vi åt i går men god var den ;)
 
Hela familjen tog en kvällstur på berget, det var skönt och Kennet behövde det för att kunna få en avslappnad kväll.
Hem och hopp i duschen, Vi blev klara samtidigt och vi möttes i vardagsrummet iklädda morgonrockarna.
Soffan blev nästa anhalt och där satt vi ett par timmar innan det var dags för nattning. 
En fin dag och en väldigt skön kväll.




Jockarp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar