onsdag 16 september 2020

Utvecklingssamtal.....




Väldigt öm i benen efter rackertsporterna tog jag mej ut på en morgonpromenad med Mister Kennet. Det var en makalöst vacker morgon. Jag blir lycklig i hela kroppen när solen stiger och det luktar friskt av höst.

Kennet lämnades hemma och jag skulle infinna mej på ett möte. Det gick fint, inte alltför långdraget vilket var skönt.
Hem igen och jag njöt av värmen, över 20 grader och jag svettades i min stol på altanen.

Mollie har fått nya lärare i och med uppflyttningen till mellanstadiet. Det var dags för utvecklingssamtal. 
Hon har alltid tyckt att det varit jobbigt med dessa samtal och varje gång har det fällts några tårar.
Hon är större nu och det märktes.
Inga tårar och bara fina ord om min dotter. Jag var så himla glad och stolt när jag lämnade skolan med min dotter och en kompis till henne.

Hemma lagade jag mat och vi åt tillsammans allihop, så mysigt att sitta och lyssna på ett par småtjejers snicksnack ;)
Tisdag och det betyder scouterna. Jag lämnade dom vid kojorna uppe på berget sen tog jag och Kennet en skön kvällspromenad i svampskogen.

Innan nattningen var vi och besökte mormor och morfars nya lilla hund som kommit under dagen. Så himla mysigt. Mollie la sej på golvet och den lilla plutten hoppade på henne och slickade henne i ansiktet. En fin stund.





Jockarp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar