söndag 6 september 2020

Skogspromenad....




Jag och Kennet vaknade tidigt efter festen, Mollie gjorde det inte. När hon äntligen vaknade snörade jag på mej mina löparskor och tog en skön tur.

Jag fixade med en lätt frulle till Mollie när jag kom hem efter min tur sen började jag förbereda fikaväskan.
Vi skulle ut på berget.

Lift med morfar upp till Grundsjön, där hoppade vi av och tog Blekingeleden hem. Det kom en lite skur och det pratade vi om en stund, varför vi inte tog regnkläderna på oss.
Vi samtalade om andra saker med, viktiga saker för min dotter att veta när hon ska glida in i vuxenvärlden.
Det var en bra stund vi fick ihop på vår vandring, vi hade liksom tid för varandra och tid för att beröra olika ämnen.

Vi stannade och åt vår matsäck som för dagen innehöll korvsmörgås och kanelbulle, Mollie drack Oboy. Så himla mysigt att bara sitta i skogen på en sten med mossa på.

17.00 skulle jag dra vidare för ett 12 h pass i vedsvängen. Mollie gick till undantaget för att inta tacos och lördagsgodis med mormor och morfar.




Jockarp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar