onsdag 9 oktober 2024

Barn……



Det har varit mycket aktiviteter med barnen nu. Handbollsmatcher i helgen, en förlust och en vinst. Det var fint med glädjen. Efteråt besökte vi en resturang vilket uppskattades.

Vi åkte till ett shoppnigcenter under söndagen och där gled dom runt själva ett par timmar, vi tog en fika och jag hann även med ett besök på biltema för lite inköp av bra att ha.

Vi åkte till framtidsmässan i Kristianstad. En mycket bra och givande mässa. Vi var runt och pratade med olika skolor med olika gymnasieinriktningar. Mollie skötte sej utmärkt, hon var nyfiken och frågvis. Det var givetvis jag också. Vi fick med oss mycket matnyttigt hem.

Och så har det kommit en ny Tv hem till byn. Jag bryr mej nada om just tv-apparater men jag måste säga att det var en helt ny värld att få en modern Tv. Jag köpte den snorbilligt begagnat av en jobbarkompis men det var ändå magi.




Jockarp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar