torsdag 6 april 2017

Heta bonden....





Visst minns vi denna bilden ;)


Ni minns kanske inlägget från den 9/3 då jag presenterade en böna som kanske skulle förändra mitt liv. Jag belades med munkavel då och fick bara lov att visa hennes ryggtavla. Men nu äntligen får jag vända henne om och berätta vad som hänt.

Det finns ett program som går på TV4 som heter Bonde söker fru. En granne sa till mej att han skulle anmäla mej dit.
Min spontana reaktion var, aldrig i livet, gör du det är det krig ;)
Men jag smälte orden ett par dagar och vägde för och nackdelar, slutligen kom jag fram till att programmet med över 1,5 miljoner tittare måste vara Sveriges bästa kontaktannons. Jag behöver kontakt, kontakt med en behaglig kvinna som jag kan leva mitt liv med, en kvinna jag kan bli gammal med. Så ja, jag skickade in en ansökan.



Bromma-Ronneby-Jockarp.


Heta bonden, det är jag det :)


Dagen efter ringer telefonen och en glad tjej i andra änden presenterar sej och berättar att hon var från programmet. Intervju på telefon som vidare blev en intervju i palatset med två fagra damer. Vi klickade bums. Allt kändes helt rätt.
En tur till Stockholm ett möte med kanalen, psykolog och producent.
När det sen stod klart för mej att jag var en av dom åtta bönderna blev jag självklart överlycklig. Detta är min livs chans att finna henne, hon kvinnan i mitt liv ;)

Inspelningen tog fart och det var då jag fick besök av Linda. Super kuliga dagar där jag lärde mej massor om kameror och ljudupptagningar. Jag skulle självklart leverera en del, men det gick så sjukt bra.
Hela teamet överöste mej med feelgooood. Jag kände mej precis så speciell som jag är ;)

Lindas ord om Bonde nummer fyra gick inte av för hackor, jag blev djupt rörd och jag hade svårt att ta in att jag gjort så stort intryck på henne. Så med handen på hennes lår var jag både stolt, tacksam och glad.



Lindas ord om mej <3

Fantastiskt vackra ord. Hetaste, smart, sportig och snygg. Vad med kan man begära?
Jag tycker att bilderna på våra händer är otroligt vackra. Händer är vackert.

Ja så detta är nu officiellt, jag ska medverka i Bonde söker fru 2017. Tacksamt tar jag emot er hjälp av att sprida detta, ju fler brev desto större chans att ni får följa mej i höst i sökande efter min stora kärlek.
Så sprid på så att inte en enda flata i Svea rikets land missar att här finns en kärlekstörstande het bonde som väntar på den stora kärleken :)

Jag kan väl med nöje vända på henne nu va <3




Vad kan möjligen gå fel när dessa pinglorna samarbetar? ;)


Jockarp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar