söndag 9 januari 2022

Mörker…..

Hon är pigg iaf…..

Jag vet inte vad jag ska säga om det nya året. Men det har börjat tufft. Men det är väl då man ska se på saker positivt. Att allt bara kan bli bättre. Ja jag hoppas det.

Jag har tagit ledigt lite till på grund av vinterlovet. Jag prioritera att vara ledig när Mollie är det. Jag vet att det kommer en tid då hon inte bryr sej om vilket och då kan jag ju faktiskt prioritera att ta ledigt när jag vill. Var sak har sin tid.

Just nu befinner vi oss i Göteborg och jag är en aning rastlös. Vädret suger, regn, snö, regn om vartannat. Jag har en smärta i ryggen som kommer och går. Så har det varit i flera veckors tid och jag börjar bli en aning less på det. Detta gör att löpning inte känns som något bra alternativ. 

Ja på det stora hela känns det mörkt. Och ja. Det måste få finnas tid i livet när jag får känna så. (Bara det inte vara allt för länge)



Jockarp. 

1 kommentar:

  1. Krya på dej Leonora. Jag önskar dig ett riktigt gott nytt år.

    SvaraRadera