torsdag 16 juni 2022

Färdigställt…….



Efter nattjänst tog jag Kennet på en tur på berget innan jag kröp ner under täcket för ett par timmars vila.
Mollie väckte mej och jag hoppade upp bums, jag visste att hon hade det lite kämpigt så jag vill kolla statusen.
Hon verkade ok, jag välte ner ett par koppar kaffe se åkte vi till stan för att lira minigolf. Det gick väl sådär jag tror jag behöver fila på tekniken en aning ;) men vi hade en väldigt mysig stund ihop och det var det viktigaste. På väg hem från golfen skulle vi köpa lite nya uteblommor men innan vi hann till affären hörde en kompis av sej till Mollie och frågade om hon var badsugen. Jodå. Jag körde tjejerna till Hällevik och till poolområdet.

Jag fick fixa med blommorna själv men det var helt okej.
Jag tog tag i projektet trädgårdsstol. Jag har ju bara färdigställt den ena och nu var jag redo för nummer två. Det var lite knivig men resultatet blev makalöst bra.
Jag fick avbryta för att hämta kidsen, men innan det var hundträning med Kennet så stod minsann stolen klar. Stolt? Ja, enormt stolt. Och det känns extra fint i hjärtat att ekribborna jag nu sätter ändan på är uppvuxna på berget i Jockarp.

Efter hundträningen landade vi i soffan alla tre och började kolla på filmen Forest Gump. Mollies val och det var ett bra val.




Jockarp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar