söndag 1 september 2024

Bakken……





En fantastisk lördag, jag vaknade upp och jag kände att hon låg bredvid mej, hon pussade på mej, hon log. Jag hörde det. Jag log och öppnade ögonen försiktigt. Vi log
Mot varandra. En så underbar start på dagen.

Vi packade väskan och hoppade in i bilen. Vi körde till Malmö och parkerade bilen. Vi hoppade på tåget och åkte över sundet. Ett tågbyte och en liten promenad sen var vi framme. Kidsen hämtade ut sina åkband på Bakken och dom började åka bums.
Dom åkte och åkte, det var skrattande barn vart vi än såg. 

Min sambo och jag tog en runda själva, vi bestämde tid och plats med barnen sen strosade vi runt i parken. Det var supermysigt. När kidsen behövde lite paus tog vi och satte oss och åt middag. En fin stund där vi pratade om hur vi haft det under tiden i parken.

Vi fortsatte sen några timmar till innan vi vid 19 snåret började vända hemåt. Sent hemma och vi hoppade bums i säng efter en skön dusch.






Jockarp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar