onsdag 4 september 2024

Sommarkänsla…..




Ja vi börja så sakteliga komma in i rutinerna. Skola och jobb. Det har varit lite upp och ner sen semestern. Tider ska passas, bussar och lektioner, handboll och jobb. Vi är inne i hjulet igen och snurra.
Jag var ensam hemma under dagen så jag tog med mej hundarna en sväng upp på berget. Jag unnande mej en stunds sittandes med ryggen mot en stor bok. Det var en fin stund.

Vi försöker behålla sommarkänslan lite till, vi åkte till stranden när alla kommit hem från sina små hjul dom snurrat i under dagen. Vi tog grillen med oss. Det där med att sitta på stranden som nästan var folktom är helt underbart.
Kidsen flög runt och lekte i sanden medan korven färdiggrillades. 
Efter maten tog vi en promenad längs vattenbrynet hand i hand. Jag älskar att ha hennes hand i min.

När vi kom hem la vi oss i soffan en stund. Jag somnade i hennes famn en stund innan nattjobbet. Gosse så mysigt det var.








Jockarp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar