måndag 23 september 2024

Tid…….




Helgen rullade på i en väldans fart. En heldag i Löddeköpinge med handbollslaget. Kidsen var på gott humör och båda barnen strutade. Kul att dom få göra lite mål.
När jag satt parkerade på läktaren passade jag på att beställa mej en ny bandsåg. Jag har haft tankarna på det en längre tid men ibland är jag en aning snål mot mej själv. Den andra funkar men den tillfredställer inte riktigt mina behov. Så ja nu väntar jag på hemleverans av en ny fin pjäs att pryda verkstan med.

Det passade bra att under söndagsförmiddagen ta tag i verkstan. Det är oreda och en massa svarvspån. Det fixades till och jag ändrade om lite för att få plats med den nya sågen. 

Vi lunch åkte till svärföräldrarna och blev bjudna på en utsökt middag. Min kära sambo hade gjort äppelkakan till efterrätt. En bra dag minsann. Och en bra helg med mycket tid med familjen.




Jockarp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar