måndag 8 augusti 2016

Kalas och löpning....

Fin, fina tårtor. Se men iinte röra :)


Sista dagen på semestern användes till att börja med att springa och det på fastande mage. Jag drog in 27 km till på kontot, det kändes bra hela rundan och det är skönt att ha det med sej i bagaget. Nu blir det inte fler långpass innan den stora dagen. Jag räknar med några turer på runt milen och även ett försök till kolhydratstömmning innan jag står på startlinjen. Men för övrigt lär det bli sparsamt med att slita på dojorna.

Myset var på kalas hos en dagiskompis och dit fick hon lift av mormor och morfar som skulle på utfärd.
Jag hämtade upp henne själv efter att det avslutats och det verkar som om hon haft det toppenbra med sina vänner.
Vi körde hem och hämtade upp kamphundarna och såg till att dom fick lite kärlek innan vi åter begav oss iväg på kalas.
Ett ettårs kalas i Olofström vilket var super mysigt. Barnen lekte mestadels själva och det gav oss vuxna tid till att samtala om vuxna saker.
De var väldigt roligt att se alla igen.

Trötta och färdiglekta barn lastades in i bilen och vi körde hem. Barnen lekte lite med hundarna och Sigge han fick fullt upp när utklädnaden var ett faktum. För att kamphundarna skulle få lite paus i själva leken så tog fröken flickvän dom på en tur på berget.

Trissen och jag var hemma och chillade lite i soffans hörn. Det hade varit en intensiv men rolig dag.

Dom se glada ut :)


Jockarp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar