tisdag 28 november 2017

QX Galan....

Här är början till där jag är idag..



Att Bonde söker fru drar med sej en massa andra roligheter än bara kärlek är ju helt klart. För kärlek fann jag men jag förlorade den snörpligt igen. Men det kan ju knappast programmet och produktionen anklagas för.

Nu är det dags att nominera till årets QX-gala och jodå flatan från Jockarp finns med bland förslagen. Och till helgen är det öppet att börja nominera.
Nominering eller ej och pris helt oviktig i sammanhanget. Det är galan jag ser framemot väldigt.
Jag garanterar att vi kommer vara det hetaste paret på galan, finstrasserna ska på och Heta Bonden från Jockarp kommer vara hetare än nånsin, det är ett löfte det :)

Det hade ju självklart varit allra roligaste om jag hade kunnat spatsera upp på röda matta hand i hand
 med kvinnan jag älskar men nu blir det inte så. (Hon hade lite andra planer) Utan min dejt kommer istället att vara mitt alldeles egna kärlekstroll.
Min dejt är redan uppbokad och jag räknar med att vi kommer få en kväll i världsklass.
För frispråkigare, öppnare och nyfiknare människa får man faktiskt leta ett bra tag för att finna.

Jag ser självklart detta som en chans att marknadsföra mej ännu mer. Mingel på vip:en där lär ju vara fler singelflator tänker jag. Och nä jag kommer inte sitta i ett hörn och glo, det ligger inte riktigt för mej det.

Men ja innan dess så går livet vidare utan glitter och glamour, jag har dock väldigt mycket att se framemot både i den Jockarpska myllan och i resten av världen. Jag utvecklas i en rasande fart just nu och jag bara följer med vågen. Jag har en framtidstro som saknar motstycke. Jag har så sjukt mycket energi men samtidigt ett lugn som jag saknat.
Jag är redo för resten av mitt liv. Och jag ser bara ljus just nu.



Jag letar ännu....



Jockarp.

1 kommentar:

  1. ha ha ha "lite andra planer" :) Du är väl för rolig! Klart det ska röstas på flatan från Jockarp. Man kan aldrig få för mycket marknadsföring så good luck dear! Kramisar

    SvaraRadera