söndag 3 april 2022

Lite röj…..


Pigg, kry och stark. Jag har provat på att springa lite och det känns väldigt bra. Jag har ett marathon i maj som jag funderar lite på att ta mej an. Frågan är om jag kommer i form till dess. Men jag har hängt på berget några dagar nu, små lätta rundor men med en del motlut, det känns bra men jag har ändå hållit mej under milen.

Mollie har haft sista matcherna för säsongen med handbollen. Och jag har varit tidtagare i sekretariatet. Det har gått bra och det är roligt att se matcherna på nära håll.

Kvällarna har vi haft tillsammans, vi har kollat på film ihop, suttit nära och skrattat tillsammans. Så viktig tid ihop.

Ett röj i trädgården mellan jobben har vi hunnit med. Lite småfix kvar men på det stora hela är jag nöjd med mitt utförda jobb. Och det har varit rejäla träningspass. Vilket är skönt.



Jockarp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar