torsdag 28 april 2022

Snickaren….


Kreativiteten flödar.


Ja har gått hemma och lufsat en hel vecka, det var välbehövligt och det passade perfekt när Mollie hade påsklov. Hon försvann visserligen ett par dagar då hon bodde över hos en kompis men några dagar fick jag ändå med henne. Och då var vi kreativa. Planen var att bygga fågelholk och insektshotell. Hon slet som ett djur med sågen. Några bitar sågade jag men hon fick minsann envist hålla på med ett par bitar. Det är skolande. Vi blev väldigt nöjda och vi har redan fått hyresgäster i holken.

Fröken särbo var här under veckan och vi var ute ett par kvällar på restauranger, bara hon och jag. Det känns väldigt vuxet på nåt sätt :)

Nu är jag inne i en period med dagtidstjänst vilket är väldigt annorlunda. Men det funkar okej. Jag har dock fortfarande bekymmer med min rygg och mycket aktiviteter gör att det tröttar. Väntar fortfarande på remissen till CT-röntgen. Det går inte fort i dessa led.




Jockarp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar