onsdag 3 augusti 2022

Mördare……





36 mördare möter varje människa i genomsnitt under sin livstid.
12 stjärnor är det på Eu flaggan, lika många som människor som satt sin fot på månen.
Ja sån information och mycket mer fick jag av min dotter när vi traskade ner med Kennet på Vesan för att plocka potatis.
Jag älskar dessa stunder med henne.

Hon ville inte ta sej ut i potatisåkern, hon var rädd för orm sa hon. Jag förklarade att sannolikheten var minimal att vi skulle stöta ihop med en men hon gav sej inte.
Jag hackade upp ett par spänner men köra skottkärran hem fick minsann lilla fröken göra.

Jag lagade en lunch med dom nyplockade potatisarna, färskare än så blir det inte.

Dags för jobb och jag informerade min dotter om det, hon ropade att jag inte fick gå ut förrän hon hade kramat mej. Mm hon är en sällsynt prick den där Mollie Vilhelmsson.





Jockarp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar