lördag 6 augusti 2022

Winnerbäck……



Ledighet välkommen. Nu går allt enkelt. Mollie och jag har varit på skattjaktstävling med fritidsgården. Så mysigt att göra det ihop. Hon har även varit på Bowling och bingo kväll med fritidsgården och hon kammade minsann hem en av vinsterna. Jag såg det på henne när jag hämtade henne, hon log och ögonen såg väldigt nöjda och pliriga ut. Sockersöt.

Jag har varit med vänner i Kalmar och träffat Mister Winnerbäck. Det var ett par år sedan han var ute på vägarna men nu äntligen var det dags och det var magiskt. En helt fantastiskt härlig sommarkväll, snacks på en filt i gräset till förbandet. Exakt 21:00 gick han så upp på scenen han log och vi log. Vilken kväll. 2,5h senare lämnade vi lyckliga Kalmar för färd hemåt. 

Jag var helt slut när jag brakade i bingen och där låg jag i åtta timmar innan jag åter slog upp mina grönbruna ögon. En ny dag. Och den innehöll häng med min dotter. En bra dag.




Jockarp.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar