onsdag 14 februari 2024

Brosch……




Det kickades igång med ännu en dags arbete, timmarna ska göras så det är bara att tugga på. Eftersom det var fettisdagen så bjöds det som sej bör på semlor. Under dagen tyckte jag två stycken. Så nu var det gjort ;)

När jag kom hem väntade det mej en kärleksfull lapp och en trevlig liten brosch ;) kan man annat än att älska den kvinnan. 

Jag tog en vända ut i verkstan, jag tänkte mej en gåva till den kommande alla hjärtansdagen. Jag vill så gärna uppvakta min sambo lite just för hon är bäst för mej.
Men ja jag hade snålt med tid och jag var tvungen att sätta i ett nytt band i bandsågen och det var ett väldans bestyr med det. Men det gick efter lite pill.

Full panik in och mat lagades, det stundande handboll och alla behövde ha mat i kistan innan träning. Mollie till hallen och jag tog en löptur över bron i stan. Det var enastående vackert. Stjärnklar och kvällen var lugn. Det behövdes. Jag hann kolla en stund på träningen. Roligt att se glädjen i min dotter och även utvecklingen hon gör.




Jockarp. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar