fredag 26 april 2024

Generationer….




Ja men visst. Två timmars sömn efter nattskiftet. Det fick räcka jag behövdes i vedhögen med den äldre generationen Vilhelmsson. Vi uppskattar jobbet vi gör tillsammans. Vi stannar liksom upp ibland, skojar och flinar. Jag älskar dom stunderna och ju äldre jag blivit desto mer uppskattar jag det och förstår vikten över att ta vara på dom. De kommer inte vara för evigt.
När vi knegat klart för dagen njöt jag av det härliga vårvädret innan min dotter hämtades upp från plugget.

Hon hade känning i halsen och en skadad stortå så vi avböjde handbollsträningen för dagen. Vi tog det därför extra lugnt vid middagsbordet. Alla satt kvar och vi samtalade om viktig saker i våra liv.

Jag var sliten efter veckans kneg så jag gick och halvslarvigt packade jag en väska inför Stockholmsvistelsen. Jag vet inte om jag fick med mej det som behövdes men det är i-land vi ska till så jag är chill inför trippen.

Jag sa godnatt till familjen och stupade i säng 19:30.  Det är absolut det bästa jag vet med att vara vuxen. Jag går och lägger mej precis när jag vill ;)




Jockarp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar