fredag 5 juli 2024

Danmark……





Mollie har varit i Köpenhamn med sina tjejkompisar. För att dom skulle få åka krävdes det vuxet sällskap och det bestod av två mormödrar. Min mor berättade att dom haft en toppendag över sundet och Mollie såg lycklig men trött ut. Jag är otroligt tacksam över att hon åter funnit drivet. Drivet av att vilja göra saker och att från viljan faktiskt gå till handling. Fint.

Killebom är i full gång. Kidsen har hjälpt till för handbollslagets räkning. Dom har åkt tufftufftåget och hållit i insamlingen för Lions räkning. På kvällen hängde vi vuxna och barn tillsamman och det åktes några karuseller, väldigt mysigt. 

Min sambo har gått in i semestertiden. Jag har en vecka kvar sen följer jag henne. Tänk att vi ska vara hemma tillsammans över en månad nu i sommar. Det kommer bli magi det.





Jockarp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar