tisdag 2 juli 2024

Ultra…..






Det har varit handbollscup för tjejerna, under tiden tog vi en springtur i Hällevik. Det var vackert att springa längs havet.

Det stundade kalas för en 17-åring. Det var mysigt och min sambo hade som vanligt levererat i köket. Bullar och paj. Jo jag tackar jag.

Vi har fortsatt att springa mycket. Vi har nämligen anmält oss till ultravasa i augusti. Vi är anmälda till 90 km men jag tror vi ska försöka få till en nerkortning till 45 km i stället. Jag tvivlar på min form och det är absolut inget bra läge att ge sej ut i färders spår med den känslan.

Vi tog en promenad ner på vesan. Och det var en helt underljuvlig kväll. En sån där kväll man minns. 

Nattarbete hela veckan vilket medför lite motstånd. Men jag kämpar på. Semestern lurar runt hörnet :)





Jockarp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar