tisdag 13 augusti 2024

Semesterslut……





Nu har även jag trallat in i ekorrhjulet. Semestern är slut och den har varit magisk. Vi har gjort mycket som placeras i minnet. Fina minnen.

Vi avslutade semestern med barnkalas och en utekväll i Kristianstad på dess årliga dagar. Det var jippo i hela staden.

Vi har även hunnit med en tur dit på dagen för investering av skor och kläder för kidsen. Mollie behövde nya handbollskor. Hon lämnade märket Kempa och provade nu ett par adidas. Det kan bli bra det.
Under tiden kidsen var på C4 var jag på ett möte för framtiden. Det är en rolig tid jag hamnat i. Det händer mycket. Jag är verkligen inte stillastående och vid min sida finns hon som stöttar mej i allt. 

Vi har cyklat till glassbåten vilket uppskattas av barnen. Det är fint att dom gillar små utflykter. Och det är fint att det känns självklart för dom att vi ställer bilen hemma och faktiskt cyklar tillsammans dit vi ska.

Jobb ett par nätter nu sen väntar utflykt till Dalarna. Livet va.





Jockarp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar