tisdag 1 februari 2011

Semesterbilder....

Kastrup..

Utan dator och tv i en helvecka har gjort oss gott, vi har bara umgåtts och myst dygnets 24 timmar.
Tio och en halv timme i luften med mitt allt och hon sov ca: åtta av dom, hon är ett grymt resesällskap.
Dom som gnäller om att man inte ska ut i vida världen med så små knattar kan jag bara säga ni har fel, de var inga som helst problem med varken de ena eller det andra.
Men så är Mollie ett barn i en klass för sej själv.
Mollie låg i min famn hela flygresan och oftast så sov hon, då passade jag på att roa mej med de vanliga man gör när man åker flyg, man läser, dricker och äter den fantastiskt goda måltiden.

Det blev ju en lite annorlunda tripp, de blev ju inte så mycket brunande.
Mollie var inte i solen alls, men jag passade på att sitta ute med en kopp kaffe när hon vilade middag, de var ju tros allt ca 22 grader, och då vill man ju vara ute, och ute har vi varit, vi har roat oss med att promenera, fem, sex timmar om dagen har det blivit, vi har gjort stopp vid kaffe och glass barer och bara njutit.

Jag skänkte ju givetvis min sk fru en och annan tanke med, vi firade ju ett halvt år som gifta nu när jag var iväg, de kändes ju väldigt märkligt kan jag säga, men myset och jag firade på vårt egna lilla sätt.
Undrar hur min sk fru firade. Hon firade nog inte med en sån liten solstråle som jag gjorde iallafall, Mollie har varit på ett humör som inte går av för hackor, hon har lyst som solens alla strålar från dagen då vi åkte, till dagen vi kom hem.
Bortsett från tankarna på min sk fru så kan jag bara sammanfatta allt detta med att det var en lyckad resa.

Jag tror jag växte en bit i självförtroendet, jag är stolt över mej själv och min dotter, jag vet att vi kan klara de mesta tillsammans, även om det då hade varit mysigt att dela det, men de kommer kanske och det blir kanske inget plåster för min del....
De kan ju vara så att jag hittar rätt nästa gång, även om jag trodde att jag redan gjort de.
Men jag får väl erkänna att den personen jag valt att gifta mej och skaffa ett underbart litet barn med, var nog tyvärr inte mitt livskärlek.
Men hon finns där ute någonstans, frågan är bara var.

Framme vid hotellet.

Banankontakt..

Hittade en gaybar.

Hotellmys.

Kvällspromenad.

Hemma igen.
Bilder i Jockarp...

4 kommentarer:

  1. Välkommen hem mina snäckor <3 Ni är efterlängtade<3
    Längtar efter att få sätta ringen på ditt finger så du alltid blir påmind om vad villkorslös kärlek innebär <3

    SvaraRadera
  2. Vad smal du blivit männscha! Du måste äta! kom till stockholm så ska jag göda dig. :-)
    Antar att det är amningen som gör sitt. Fick en liten tår i ögat när jag ser er. Ni är såååå FINA! Och du är så stark Leonora! Den starkaste! Pussa din fina diamant från oss. Pussar och kramar från Maria och grabbarna

    SvaraRadera
  3. Inget bingo, inga bidrag och ingen som skämtat
    herregud, tror du jag på dig väntat?
    Jag tycker det så tråkigt varit
    ända sen den dag du farit.

    Jag är glad att du nu har kommit åter
    kan vi inte någon kväll skratta så vi gråter?

    <3

    SvaraRadera
  4. Vilka härliga bilder. Ni ser verkligen ut att ha haft en härlig semester:) Vi längtar efter att få vara barnvakt. Kan du inte behöva det snart?? Kram Lisa & Sandra

    SvaraRadera