torsdag 24 september 2015

Överfull....



Vi tog en liten sovmorgon, jag kände inte för att dra upp myset tidigt bara för att jag skulle till jobbet, nepp jag flexade en timme istället.
Vi myste till det och tog de väldigt lugnt innan vi slutligen lämnade byn. Hon var pigg och glad när jag lämnade henne, dagen kan inte börja bättre.

Väl på jobbet var det överfullt ös hela dagen, en utbildning som jag fick lämna ett par timmar för att gå en skyddsrond, i och med det missade jag en hel del på kursen. Men just nu är jag inne i en period som kräver mycket prioriterande från min sida och skydd och säkerhet ligger i topp.

De sista jag gjorde på kontoret var att skriva en A4 sida men punkter som jag skulle angripa dagen därpå.
Det var en god blandning och jag hoppas att jag kommer beta av punkt efter punkt i ett rasligt tempo.

Mormor hämtade myset efter mellis, dom är lyckliga över den tiden dom har ihop och jag är lycklig över att myset inte behöver vara på dagis allt för många timmar i veckan.
Dom hade kört och köpt glass dom bägge livsnjutarna ;)
När jag kom hem tog jag en kort men backig löptur. Det var underbart och jag kände att det höga tempot som varit under dagen rann av mej och ett lugn infann sej. Jag log när jag sprang där i solen på mitt älskade berg.

Hem och in i duschen, när jag kom ut därifrån var bilen framkörd. Vi körde till Karlshamn och gick på fiskrestaurang. Tallrikarna tömdes i ett naffs. Super gott.
En runda på en väldigt rolig lekplats hann vi med innan det var time att köra hem och hålla kväll.

Det blev en kväll som åkte ner i braigadagenlådan.

Tid för lek och bus....


Jockarp.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar