lördag 17 juni 2017

Lyxmiddag ;)

Ibland hade det varit skönt ;)


Med huvudvärk från helvetet tog jag mej till arbetet, roligare kan man klart ha en fredag. Jag kämpade på med mina måsten, jag ligger bra till nu och det är en skön känsla.
Eftersom att alla andra tagit ledigt eller pysslade med annat drog jag hem efter att jag styrt upp min del av arbetet.

Myset hade bara haft en halvdag på fritids vilket är skönt för henne.
Jag drog upp till undantaget efter avslutat jobb och jag bjöds där på en kopp kaffe.
Blommor, blommor och blommor. Ja jag älska verkligen tiden innan midsommar, tiden då man kan plocka blombuketter varje dag om så önskas. Vi önskade det. Så en stor bamsebukett plockades och sen drog vi hem.

Ett infall och lite måste ha stod på listan och en kvällstur till IKEA följde.
Fredgasmiddagen i form av köttbullar, inget lyx precis men det blev en ganska kul middag i alla fall.
Vi fick tag i pryttlarna vi behövde och det gick snabbt. Jag gillar att strosa runt i affären och bara vara. Mollie hade checkat in på lekstället Småland och hon var väldigt nöjd med det.

Hem och chill i soffan en stund sen var det bingen som väntade lilla fröken Vilhelmsson. Jag klappade ihop bredvid henne ännu en gång. Lite ur form är jag nog helt klart.
Nattning tidigt även för mej i ett försök att få bukt på huvudvärken som håller ett stadigt tag om mej. Bläää.

Löpningen uteblir med huvudproblemet men jag tror att jag snart är på banan igen, jag hoppas det i alla fall, men samtidigt vet jag vikten av att lyssna på kroppen och låta den vila om den kräver det och det verkar den som att den gör just nu. Kräver vila alltså ;)

Den lilla buketten ja ;)



Jockarp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar