fredag 14 juni 2024

Skolavslutning…..





Vi har varit på Mollies kusins student. God mat och mycket skratt. 
Även lilla fröken Vilhelmsson har nu gjort sin sista skoldag för läsåret. Tänk va, årskurs sju är nu ett minne blott. Så skönt att allt gått bra och att min dotter var nöjd med sina betyg. Och jag var givetvis stolt som en tupp över henne. Att hon fixat detta år. Betygen är viktiga för henne men hennes mående är viktigast för mej.
Som avslutningsgåva fick hon en ny cykel. Hon behövde det eftersom hon nu är fullvuxen och mäter 173 cm över havet. Ståtlig ung dam minsann.
Eftersom alla kidsen nu slutat skolan så käkade vi middag och efteråt intogs en jordgubbstårta gjord av min Underbara och grymma sambo.

Och så har det har kommer ett litet shettisföl, makalöst sött. Den lille killen följde med sin mamma ut redan efter ett halvt levnadsdygn, helt otroligt i mitt tycke.

Förövrigt har veckan bestått av mestadels arbete. Jag har även pysslat med målning på hemma fronten, jag hatar jobbet men det måste göras ibland.





Jockarp.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar