torsdag 27 juni 2024

Utemat…..





Jag kom hem efter avslutat jobb. Mollie var inte hemma. Hon hade tagit cykeln till en kompis. Det är bra att hon rör sej frivilligt.
Jag tog en springtur, en kort tur på 6km men det var hett. Svetten öste av mej. Skön känsla. Hem och in i duschen sen packade vi in oss i bilen.

Jag försökte få kontakt med min dotter för att kunna hämta upp henne så även hon skulle få lite mat i magen, hon var försvunnen. Jag ringde hennes kompis och även hennes föräldrar men ingen lyckoträff där.

Vi körde ner till stranden. Vi tänkte att hon hör av sej när hon sett dom missade samtalen. Det gjorde hon också och glädjande nog befann hon sej i närheten av Sandviken. Hon kom på sin cykel, blöt i håret efter bad med kompisarna.
Av men hjälmen sen hoppade hon i plurret igen. Kennet var med han också och han var varm så vattnet lockade honom. Han simmade med kidsen. Så underbart att se.

Vi grillade korv och satt och njöt av den härliga sommarkvällen. Lite standtennis innan efterrätten skulle grillas.
Vilken kväll säger jag bara ;) 






Jockarp.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar