onsdag 22 september 2021

Långpass….




En helg som handlade om handboll och kneg. En cup för Mollie under hela lördagen men fyra matcher. Jag var funktionär så det blev en lång dag. Från handboll till att stapla pinnar. 12h jobb innan jag fick nån vila. Ett tufft dygn.

Mollie är tillbaka till skolan och det är skönt. Hon gillar plugget och trivs vilket är skönt. Det gör ju också att jag har tid själv. Så efter en morgon promenad med mister Kennet tog jag den sista långa turen på berget. Jag sprang i tre timmar vilket var behövligt och det bäst var att jag kände mej väldigt pigg. Det höjer modet inför det kommande loppet.

Mor min var och röntgade armen en andra gång. Det upptäcktes då två benbrott i axeln.
Operation var ett måste.
Med det står Mollie och jag för middagslagningen åt morfar.
Vi hjälps åt och det går väldigt bra det ;)




Jockarp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar