onsdag 15 maj 2024

Utelivet…..





Det saknade folk så jag fick ställa upp på en timmes övertid. Cykel hem och när jag kom hem stod min dotter startklar för en springtur på berget. Kennet blev överlycklig när han såg att vi skulle ut.
Vi slog av på takten lite och gick en stund, viktig stund med min dotter, jag fick höra om hennes dag i skolan.

Hemma igen och jag började packa för en utflykt. Alla in i bilen sen körde vi till stranden. Ja den var nästan helt folktom. Kidsen lekte medans vi fixade med den grillade maten. Det blev en helt underljuvlig afton. Det startades upp en längdhoppstävling i sanden och det badades och slutligen tog vi en gemensam promenad. Efter några timmar packade vi in oss i bilen igen. Alla var rörande överens om att det kommer bli omgiv på detta inom den närmaste framtiden.
Så himla mysigt.
En dusch sen var jag tokredo för sängen.






Jockarp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar