måndag 9 december 2013

Kalas och nakenhet.....

Nu ska det ösas....


Nu var det så äntligen dags att hålla ett litet kalas för myset för att fira hennes treårsdag.
Mormor och morfar kom på morgonen med en ny cykel, en större med stödhjul. Den hade målats och pimpats av morbror med familj, den var dötuff.
Så klart skulle cykeln testas på momangen. Lite bestyr med att få hjälmen på plats sen bar det av. Tjejerna körde i full fart och det fnittrades. Härligt.

Blåsning....


Mammorna fixade med maten och städningen stod enbart på min agenda, fröken flickvän drog istället iväg på julmarknaden som föreningen levande landsbygd anordnar här i byn.
Kalaset blev en trevlig tillställning med mycket bus för barnen.
Mat i överflöd serverades och kakan efter innehöll snuskiga mängder nutella. Tack för den mormor.
Myset blåste ut ljusen som hon aldrig gjort något annat. Super duktig.
Hon var totalt slut efter dagen och när hon väl slappnade av och gav sej hän slocknade hon på ett par röda.

Paket och så givetvis hundar hör ju till.....



Och så fick jag under gårdagen åter på pälsen vad det gällde min blogg,inte själva texten för en gång skull utan nu retade sej en person sej på att jag la ut nakenbilder på ett barn.
Jag kan nog på rak arm hitta tusen andra bättre objekt för en pedofil att titta på än på min blogg, om det nu var det personen i frågan var skraj för.
Så klart vet jag att det inte var själva anledningen. Jag provocerar nämligen när jag beskriver hur vissa beter sej gällande sina barn. Att göra skillnad på sina barn och inte överhuvudtaget bryr sej om det ena barnet. Där kan man i stället diskutera omdöme. Jag fattar att sanningen svider, men just sån är sanningen. Tufft ;)

Nu ska jag på en lyxig utfärd och njuta av vuxensällskap. Myset ska sova hos mormor och morfar och hon kommer att bli så bortskämd de lilla trollet.

Eh min vana troget så bjuds det på lite nakenhet även i dagens inlägg ;)

Titta det snöar :)
Jockarp.

7 kommentarer:

  1. Hahaha!!! Ni gjorde min dag!! =) You go girls!!! :P
    Kram Anki

    SvaraRadera
  2. Hahahahaha... Du e helt underbar!! Jag fick kolla två gånger.. Om nu inte Molly tatuerat sig? O druckit näring utan dess like! Fantastiskt! Din blogg gör min dag ;)
    Kram Linn

    SvaraRadera
  3. Hahahaha. Underbar humor! :-) :-) Gjorde min kväll.

    SvaraRadera
  4. Haha, du är så grymt rolig. Gällande ämnet att göra skillnad el inte vilja träffa sina barn så finns det tyvärr många sådana män, ansvar är inte riktigt deras grej.

    Var rädd om er.
    Kram Sofie

    SvaraRadera
  5. Hej.
    Det finns inget bättre än människor som bjuder på sig själva, du är en sådan ;) Tack för det.
    Snygg kropp föresten.

    Kramar Johan P ;)

    SvaraRadera
  6. Tack för kommentarerna, roligt att det är så många som uppskattar min humor :)
    Jag hoppas även att alla fattar kopplingen ;)

    Vänligen Leonora

    SvaraRadera