söndag 31 december 2023

Fylla år…..




Att fylla år har fått en helt ny innebörd för mej. Det är fint, trevligt och glatt.
Jag fick order av min sambo att sova räv. Jag småflinade lite och lydde henne.

Hon och Mollie fixade och kom sjungandes in i sovrummet. Jag flinade och snarkade. Dom flinade dom också. Kaffe på sängen. Kramar och present. Wow.

När vi hasat oss upp tog vi på oss springkläderna och tog milen på berget. Kennet var lycklig och vi var lyckliga. Vi stannade som vår vana trogen efter alla uppförsbackarna och pussades. Det slog mej hur lycklig jag var. Jag tänker på den perfekta matchningen som gjorts av oss. Aldrig någonsin har den varit bättre.

Vi lämnade Kennet på undantaget och packade bilen. Mot Halland och Halmstad. Vi åkte till ett shoppingcenter och sen vidare till hotellet. Vi chillade lite efter incheckningen sen gick vi ut på stan för att avnjuta min födelsedagsmiddag. Vi valde en indisk restaurang. Alla var nöjda över valet och mätta blev vi.

Vi strosade runt lite på stan innan vi spatserade hem till rummet igen och hoppade i sängen. Där låg vi och kollade på en serie innan vi sa godnatt till varandra. En perfekt födelsedag. Tack för den.


Dejt ❤️



Jockarp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar