lördag 30 december 2023

Kalas…..




Jo jag tackar. Den 29/12 bjöd på uppvaktning i högklass. Men först en mil i löparskorna med min sambo och lille Kennet. Älskar den starten på dagen.

Vi käkade lite och förberedde oss på besök. Mina föräldrar och min sambos föräldrar var inbjudna på en eftermiddagsfika. Tårtan smakade magi från första tuggan. Alla åt som besatta och vi tryckte i oss två tårtor på 13 personer. Bra jobbat minsann.

Mina svärföräldrar var nyfikna på min verkstad så innan hemfärd tog vi en lite sväng ut. Jag älskar stället och jag njuter av att bjuda in människor där.

När alla lämnat tog Mollie och jag ett bad på altanen. Det är viktiga stunder. Vi sitter i det varma badet och småpratar. Fokus på varandra till hundra procent.

När badet var avklarat checkade Mollie in på sitt rum med sin symaskin. Vi vuxna parkerade oss i soffan till en serie. En fin dag må jag säga.




Jockarp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar