fredag 13 mars 2015

Djurigt....

Fyra i rad :)


För att göra livet lite mer spännande så skulle jag självklart åka på något som inte är optimalt inför ett maraton.
En smärt i nedre delen av ryggen och smärta i magen vid tryck. Precis vad jag inte behöver nu alltså.
Eskalerar det i den hastighet som det gjort dom senaste dagarna så är det bay bay maraton och hej hej turistande.

Min lilla dotter är i allafall i gott skick det är jag mer än nöjd med. Vi har myst så mycket vi kunnat och vi börjar när vi slår upp ögonen. Vi myser och vi myser lite till, hon blir aldrig nöjd på morgonen.
Men dagen måste börja så vi separeras från varandra och jag drar till jobbet. I går blev jag sen till bruket och det på grund av att det stod fyra stora älgar på palatsets ägor, dessa var jag tvungen att kolla lite noggrannare på. Väldigt ståtliga må jag säga.



På eftermiddagen efter dagis drog vi till ridskolan. Vi fick en liten ponnykille som heter Mulle. Mulle har gått på travbanan och är ridskolans senaste tillskott. Han är pigg och glad och han passade oss perfekt.
Mollie flinade hela passet trots att hon frös om benen. Men väljer man klänning på ridskolan, ja då får man skylla sej själv.

Jag hittade en schysst maskin när jag kom hem till gården, värdet var ca sex miljoner och jag blev grymt sugen att testa. Jag höll fingrarna i styr och nöjde mej med att posera lite :)

Nu blir det sista handen på packningen sen bär det söder ut.
Vi hörs och syns om 42 195 meter ;)




Jockarp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar