fredag 2 augusti 2019

Kärlek överallt....

<3


Det där med att man får göra precis som man vill, det passar mej som fisken i vattnet det. Vi tog ännu en lugn morgon, för att vi ville det.
Mat och dusch sen gick vi ut. Vi började med att besöka en djurbutik på Odenplan, Mollie hade letat reda på den själv på nätet och jag tyckte det var bra att hon kunde hitta med kartan. Bra träning.
Medans hon gick bananas i affären stod jag och pratade med butiksägaren om hundar, stockholmare och den stress dom tycks leva i. Hua.
Vi köpte ett par leksaker till kamphundarna sen tackade vi för oss.

Vidare strosade vi sakta mot Pridepark, Mollie pratade oavbrutet om hundarna och om hur många procent jag skulle få äga i hennes hund. Jag lyssnade med ett halvt öra medan hon hade sina små uträkningar ;)



I parken var det lugnt, men jag vet av erfarenhet hur det brukar bli på schlagerkvällarna, hysteriskt med folk.
Vi käkade glass och roade oss med att titta på folk.
18:30 hade Mollie bokat styling för oss i Wella tältet. Vi hade tagit i hand på det att även jag skulle sätta mej i stolen. Motvilligt satte jag mej men ett löfte är ett löfte. Mollie var nöjd. Men när frågan om färg i håret kom tackade jag vänligen men väldigt bestämt nej. Det gjorde inte Mollie, hennes hår färgades turkost.
Mollie drog även in storvinsten på deras lyckohjul så nu har vi fått nytt schampo, balsam, inpackning och torrschampo. Bra där.

Vi tog bilder i en fotoautomat och Mollie pysslade hysteriskt. Innan vi lämnade parken hade vi även fått nagellack båda två och myset hade även fått en ansiktsmålning, gränsen var för mej nådd där ;)

Och ja. Vi hade ännu en bra dag i city men nu har jag fått min dos av storstad, i dag tuggar vi vidare. Norrut.



Ny pimpade...

Jockarp.

1 kommentar:

  1. vilken snygg fläta, den måste du vara nöjd med ändå :)

    SvaraRadera