tisdag 31 maj 2022

Det går bra nu……



Hon är grym till att fira. Min dotter hade fixat värst paketen till sin mamma på morsdag. Jag blev helt överväldigad. Hon hade varit i stan själv och köpt paket och fixat och donat. På kvällen blev jag utbjuden på middag och glass innan det var dags att arbeta igen. Vilken toppendag.

Vi gick en familjetipsrunda i stan med fritidsgården häromdagen. Det var en mysig promenad och lille Kennet var med och tränade på sina olater. Efter promenaden bjöds det på korv. 

Igår när vi satt i bilen och var på väg till nya äventyr ringde Mollies telefon. Det var en av fritidsledarna i andra änden. Hon berättade att Mollie vunnit andra pris på tipsrundan. Hon hade haft samma poäng som ettan men skiljefrågan hade skilt dom båda åt. Jag frågade hur det hade gått för mej och flinade. Jag fick svaret att jag hamnade i övrigt lådan ;) vinsten då. Jo 200 spänn och dom satte hon sprätt på i leksaksaffären. Det går bra för fröken Mollie Vilhelmsson just nu. Etta i cupcake tävligen och nu tvåa på tipsrundan.


Till mej 


Jockarp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar