fredag 22 mars 2024

100 meter Kaa……






Veckan har bestått av kneg. När dagen var slut hade vi klyvt ca 100 meter ved. Det är bra marscherat på 40 timmar. Vi är nöjda.

Under torsdagen var jag på ett intressant möte. Jag trodde det skulle vara en timme, mötet varade i tre och jag fick en genomgång av ett helt företag plus en rundvandring. Trevligt att se, ta del av och faktiskt lära sej en del. Älskar människor som delar med sej av sin kunskap. Och allt handlade om vatten. Alltså hur intressant är inte det då.

Mollie har tränat handboll och eftersom jag fick en stor stock på mitt ben så har det inte varit läge att springa. Det ömmar och stramar och under arbete så har jag en linda på hela smalbenet. Gaaa, smärta som tusan.
Men jag har i alla fall tittat på min dotters träning och hon är verkligen inne en grym period just nu. Allt rullar på.

Jag har varit i skogen med den lilla hunden och jag passade på att knipsa av lite björkris, det sattes lite trevliga saker i, det tillsattes vatten i ett höganäskrus, nu återstå väntan på att det ska slå ut och lite gulliga musöron tittar fram och sen vidare till ett härligt grönskade påskris.




Jockarp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar