onsdag 13 mars 2024

Fönsterleverans……

En lastbil med fönster 



En promenad med Kennet innan Mollie skulle väckas. Det gjordes och frukosten slank ner. Jag hade följe med henne till skolbussen. Efter det väntade arbete för min del. Under knegandet ringde plötsligt telfonenen och i andra änden var en chaufför som skulle levererar fönster till mej. Han var på plats men kunde inte köra upp i vår allé. Jag förklarade en annan väg och allt gick bra. 22 fönster lossades med traktorn och står nu redo på palatsets bakgård för att inom en snar framtid bytas.
Det ska bli så spännande att följa arbetet och se hur resultatet blir. En stor investering så jag hoppas allt går som planerat.

Efter avslutad arbetsdag vilade jag lite på soffan ihop med Kennet. Mollie hade kommit hem från plugget men hon chillade på sitt rum.
Middagen lagades och sen väntade det handboll för hela slanten.

Avslutet på dagen var inte fy skam. En bra dag helt enkelt.





Jockarp. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar