lördag 27 januari 2018

Världsklass...




Ledig fredag och det passade mej perfekt det. Mollie vinkades av och jag följde mitt program för veckan, en mils löpning. Uppfräschning och iväg.

Jag hade ett uppdrag och till det anlitade jag min käre vän. Vi drog till Kristianstad för inköp av nytt under.
Jag har blivit inbjuden till QX galan men jag har tvekat om jag ska gå eller inte. Men nu har jag tvekat klart och tänker alltså gå. Klänning ska på och jag kände mej redo för att köpa något hett och eldigt till att ha under. Hela kittet behöver liksom kännas rätt.
Jag suger verkligen på vad som passar och inte passa men känslan berättade det för mej. Jag provade och mitt kära smakråd fixade rätt storlek. Pang, pang, pang och 700 spänn fattigare har jag nu införskaffat nya sköna och även porriga underkläder :)
Vi tog en fika efter shoppandet och minsann där kom tant N, två fina vänner på samma plats en bra dag alltså.

Hem och upphämtning av myset. Hon skulle få en spruta i armen, detta är inget som uppskattas så värst mycket och för dagen höll hon på att riva hela vårdcentralen. Jag är en extremt god förhandlare så ultimatum ställdes och det gick fint efter det.
Vidare till leksaksaffären, löften ska hållas och hon fick välja fritt, jag brydde mej inte om lädret fick luftas rejält, hon är värd allt gott och har man övervunnit sina rädslor så ska det premieras. Hon var grym, bäst helt enkelt.
Valet i butikens föll givetvis på ännu ett gosedjur, två sopsäckar med mjuksidjur finns att finna i palatset men ändå är det inte nog. Hua.

Kvällen blev i världsklass. Vänner på tacos, vi drog kort, vi spelade spel med barnen och vi låg i soffan i en stor hög och bara småpratade och njöt. Så himla mysigt.

Mollie älskar att dra änglakort :)
Våra små kaniner ;)


Jockarp.


1 kommentar: