lördag 11 maj 2013

100% Gay?

Min cooola tjej ;)


Min stackars jobbarkompis han har de inte roligt med mej just nu. Han får höra på mitt ständiga jämmer om kärlek, eller brist på det.
Han försökte sej på en slags liknelse som fick mej att skratta högt och skaka på huvudet.
"När man går hungrig i en affär då blir man sugen på nästan allt, man lägger ner både det ena och det andra i vagnen."
Samma sak var det med kärleken påstod han och kanske har han rätt.
Han blarrade vidare och sa att jag har varit utan vuxen kärlek väldigt länge, armen att ligga på har dröjt. Därför suktar jag väldigt och är villig att lägga princip vad som helst i vagnen eller ligga på vilkens arm som helst.
Jag fick till och med frågan av honom om jag var 100% gay eller om jag skulle kunna tänka mej att ligga på en söt pojkes arm.
Svår fråga för en del men jag valde att svara med ett leende och ett sött himlande med mina grönbruna ögon.
De känns nog som att jag har rätt bra koll på just den delen av mej själv.
Men tydligen sänder jag ut vibbar av att här är en kärleks suktande flata.
Jag får väl jobba på att förändra det då.

Kan ju vara bra med brillor även inne ;)


Springa är bra för hela kroppen, det är jag helt övertygad om. Så även om jag inte skött varken kost eller sömn dom sista dagarna gav jag mej ut på berget med min gröna något osköna skor.
Bitterpellen i mej väcktes när jag såg att nästan hela berget skiftat i grönt. Det har gått på tog för snabbt när det väl satte fart, jag har inte hunnit med.
Otroligt vackert är det iallafall.
Mindre vackert var den stora feta mörka orm som låg och solande när jag kom flygandes med tankarna på annat.
Jag tvärstoppade, tittade på ormen och sa till mej själv.
- Hur var det nu, hade du ormfobi Leonora?
Svar kom.
- Nej jag har inte fobi men jag har haft.
En chockartad skilsmässa såg till att ändra på den fobien, även höjdrädslan jag förut haft är som bortblåst. Tack för det ex frun ;)
Så ja, jag hoppade spänstigt och graciöst över ormen och jag kunde inte låta bli att flina lite över konversation jag haft med mej själv.

Här hjälps vi åt :)

Pannkaksstekning på hög nivå var en aktivitet som vi gemensamt pysslade med. Under det utförandet kom jag fram till att sneda stekplåta suger när man steker pannkakor.

Kvällens märkliga rader från myset var.
- Vi ska köpa vind mamma.
Jaha ja då vet jag det, typ :)

Nysprungen, ser ju helt oberörd ut efter en mil ;)

Sista natten är nu avslutad på bruket, två timmars sömn under dagen gjorde sej minsann påmind fram  i vargatimmen. Men jag överlevde och kände mej ganska fräsch vid utstämplingen


Utstämpling
Nu sova.


Jockarp.

2 kommentarer:

  1. Hahaha.
    Du är ju so Gay noll tvivel på det.
    Hoppas du träffar någon att dela livet med. Du verkar vara en kanon tjej och snygg;-)
    Lilla Mollie är så söt.

    /Jenny P

    SvaraRadera
  2. Hej Jenny P
    Och tack för dom rara orden ;)
    Det värmer.

    Vänligen Leonora

    SvaraRadera