tisdag 25 september 2018

Pressträff.....



En supersnabbvisit i storstaden. Vi flögs upp till Stockholm söndag kväll, incheckning på hotellet och barmingel. En supertrevlig afton. Sent i säng och en orolig natt. Vidare utcheckning och vidare färd ut till en gård på Lidingö.
Det väntade pressträff med Bonde söker fru.
Helt galet roligt, jag flinade stora delar av dagen, så mycket människor, så mycket roliga människor.

Frukostmingel sen bänkade vi oss framför en storbilds-TV. Alla bönderna och pressen såg sen gemensamt på tre program. Det var ännu mer skratt, axelklappar och kramar. En fin stund.

Efter programmet, var det full rulle med att prata med pressen och ta bilder. Det kändes helt okej och jag kände att jag hade en enorm distans på det hela, en sund distans. Jag vet att mitt liv är i Jockarp ihop med Mollie, allt jag upplevde under timmarna var bara en liiiiten sekund i de stora hela, i livet. En bit som inte är vardag. Jag funderade på det och jag log lite över att jag är så lyckligt lottad som får se och uppleva så mycket olika saker, men grunden är Jockarp, grunden är Mollie. Och ja, det gör mej enormt trygg.

En fin dag med mycket människor...


Jag är förberedd på att det kan blåsa till lite i höst, att människor kommer att "tycka" om min medverkan, om mina val av dejter och även om mitt nuvarande liv med allt vad det innebär ;) Jag vet att det är den framtiden jag står inför. Men jag står tryggt.

Hem i fullrulle till mitt mys. Vi var nära varandra och vi behövde det både hon och jag. Natten befann sej min dotter på undantaget och jag styrde upp i vedsvängen.

Halvt medvetslöst checkade jag in i sängen efter mer än ett dygn i vaket tillstånd.
Nu väntar en dag av intervjuer, fotomodellande och återhämtning med min dotter.
Det blir bra det.



Jockarp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar