lördag 20 oktober 2018

Mer TV?



Nattjänstgöring och väldigt sparsamt med sömn på det. 09.00 spatserade jag upp för att lösa ett missförstånd gällande mysets sjukskrivning från skolan. Hon var fortfarande inte helt fit fore för att går till plugget.
Efter ett samtal med Mollies fröken så kunde alla parter känna sej lugna inför helgen.

Jag tog jag en tur på berget. En mil i lagom skönt och avslappnat tempo. Kaffe på undantaget väntade mej när jag gick innanför dörren. Gosse så lyxigt och gott.

Jag var pigg efter löpturen så jag drog igång städning av palats. Mollie pysslade med någon form av statistikövning gällande sina kramdjur. En bra uppdelning.
När vi var klara med våra sysslor tog vi fyrhjulingen upp på berget, myset skulle leta upp en pinne att kunna använda till pinjatan som ska slås sönder på hennes kalas. Vi hittade en duglig och samtidigt passade vi på att plocka en bukett blommor att ta med hem. Galet vackert.

Jag fick en förfrågan av Meter Television om att vara med i ett TV program. Jag säger sällan nej och det på grund av att jag vill utvecklas och lära mej nya saker men nja på frågan om jag ville ställa upp i detta program kände jag helt enkelt NEJ. Programmet var inte riktigt min kopp off te så att säga, jag skulle liksom inte passa in :)

Resten av eftermiddagen gled vi mest runt och njöt av allt vackert runt om oss. Kaffe på altanen även denna dag. Livet är magiskt lättlevt just nu.
Jag förberedde mej för ännu ett nattpass i vedsvängen, tja sen var den dagen över.
Myset upp till undantaget och jag fick vackert jobba den ljuvliga fredagsnatten.



Jockarp.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar