onsdag 12 juli 2023

Atlanthavsvägen-Oslo….








470 mil avverkades i Volvon. Det gick fint. Sista dagarna på vår tripp bjöd på en sväng till atlanthavsvägen och sen vidare till Oslo. I Oslo checkade vi på Petter Stordalens hak. Vi har bott där innan och vet därför hur brutal frukosten är. Ytterligheter är roligt.
Vi strosade på Karl Johan och Mollie ville in i typ varje affär. Kennet var också välkommen in vilket jag tyckte var trevligt, inte så stelt som hemma i Sverige. 

Jag tog en löptur innan brakfrukostren, det kändes väldigt lämpligt, jag hade fortfarande sviter av trappträningen kvar men det började lätta lite i benen.
Efter dusch och frukost strosade vi en sväng till och vid lunch var vi redo att vända hemåt Mot Jockarp. Ynka sex timmar tog det. Jag funderade på varför jag inte kör till Oslo oftare. Jag gillar ju staden.

Hemma möttes jag av min kärlek. Hon hade handlat och bakat kakor, jo jag tackar jag. Jag blir bortskämd.
Vi tog en öl på altanen. Köket är uppochnervänt på grund av byta av diskbänk. Jag ville inte se kaoset.







Jockarp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar