tisdag 25 juli 2023

Chill morgon……



Morgonen började med kaffe i sängen. Samtal om dagen och om framtiden. Jag älskar dessa stunder. Men dagen skulle fångas så i springskorna och så bar det av på berget. Vi rasslade in milen Kennet och jag. Min flickvän skulle till gymmet så Mr k bestämde tempot och det blev lite lägre för dagen. Det var kvavt så det var nog bra både för honom och mej.

Mollie väcktes och vi körde till Kristianstad för att flytta lite saker från en lägenhet till Jockarp, vi har börjat flytta lite småskalig nu. Så skönt att ta det lite efterhand. 

Min tjej fixade med uppackandes och jag fixade middagen. Grillat och klyftpotatis jo jag tackar jag. Även denna kvällen landade vi i soffan med kidsen och käkade rulltårta. Fina kvällar. Trötta kvällar.




Jockarp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar