söndag 16 juli 2023

Ingenting……





Mina viktiga lediga dagar fortsätter.
Efter sovmorgon och kaffe i sängen med min tjej drog jag på gympadojorna och angrep Mördabacken med Kennet. Det var svettigt men sjukt skönt.
Efter det slängde jag in min gamla diskbänk i bilen och tog en sväng till miljöstationen, den nya diskbänken är galet fin, jag är lycklig över den. Nu har jag en bänk med endast ett hål vilket förenklat livet en aning.

När jag kom hem från stationen stod pannkakorna på bordet, jo jag tackar jag.
Jag fixade med tvätten, fixade med disken, fixade med ridbanan. Fixade med en massa saker.
Jag satte mej en stund på altanen och Mollie kom och frågasatte mej. Du som skulle göra så mycket idag, så sitter du bara här?
Ursäkta sa jag och började rabbla upp allt jag gjort medans hon låg och trynade i sängen. 

Vi lagade middag gemensamt och åt, efter det drog vi in till minigolfbanan i stan och spelade en runda. Efter det blev det glass sen vidare hem igen. En fin kväll.




Jockarp 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar